Ik ben het e-mailadres of gebruikersnaam van mijn account vergeten

Neem contact met ons op door het formulier in te vullen. Geef aan dat je contact wil opnemen over je account. Licht toe dat je je e-mailadres en- of gebruikersnaam bent vergeten. Vermeld tevens de naam en de adresgegevens waarmee je je account hebt aangemaakt. Wij proberen dan om je account en het bijhorende e-mailadres te achterhalen. Om veiligheidsredenen kunnen we vragen om extra informatie.

Bestelling geannuleerd door Bijzonder Duurzaam

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De leverancier kan de bestelling toch niet leveren
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct

Wij sturen je een e-mail waarin de reden van annulering wordt vermeld. Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt binnen 7 werkdagen teruggestort.

Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?

Bijzonder Duurzaam neemt geen producten retour, tenzij dit in overleg is besproken (recht van retour). 

De retourkosten zijn voor de klant. Bijzonder Duurzaam maakt na controle van de retour zending een creditnota. Bij onnodige schade aan de verpakking kan het artikel niet retour worden gestuurd.

Indien een retour wordt goedgekeurd, kun je bij Bijzonder Duurzaam binnen 14 dagen het product retourneren. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je artikel. 

Binnen hoeveel dagen wordt mijn geld teruggestort bij een annulering?

Wanneer een bestelling succesvol is geannuleerd, ontvang je binnen drie werkdagen je geld terug. Je krijgt per e-mail een bevestiging wanneer het geld teruggestort is.

Binnen hoeveel dagen wordt mijn geled teruggestort bij een retourzending?

Wanneer je een product terug stuurt en de verpakking in originele staat is en het product niet gebruikt is krijg je het volledige bedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Meestal is dit veel eerder. Mocht het product gebruikt of de verpakking niet in originele staat zijn, dan krijg je niet het volledige bedrag teruggestort. Je krijgt per e-mail een bevestiging wanneer het geld teruggestort is.

Heb ik bij Bijzonder Duurzaam garantie op de producten?

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor contact met ons op. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. 

Breuk tijdens transport

Is er breuk ontstaan tijdens het transport, dan ontvangen wij graag binnen 72 uur een foto van de schade incl. het ordernummer van de bestelling. Op basis van de foto sturen wij een nieuw product, of we maken we een creditnota wanneer het een voorraad artikel betreft.

Garantie

Is een product stuk en is er sprake van garantie, dan dienen wij het product retour te ontvangen. Na controle, wordt er een creditnota aangemaakt voor het product. Wil je een vervangend exemplaar ontvangen of laten opsturen, dan kun je deze gewoon bestellen via Bijzonder Duurzaam In het geval van garantie, zijn de verzendkosten en retour kosten op risico en rekening van de verkoper. De looptijd van een garantie vergoeding kan verschillen. Bij een retour zending altijd een duidelijke referentie en omschrijving van de klacht meesturen.  

Graag ontvangen wij binnen 72 uur een foto van de schade incl. het ordernummer van de bestelling. Op basis van de foto sturen wij een nieuw product, of we maken we een creditnota wanneer het een voorraad artikel betreft.

Annulering bestelling

Bijzonder Duurzaam neemt geen producten retour, tenzij dit in overleg is besproken (recht van retour). 

De retourkosten zijn voor de klant. Bijzonder Duurzaam maakt na controle van de retour zending een creditnota. Bij onnodige schade aan de verpakking kan het artikel niet retour worden gestuurd. 

Verkeerd ontvangen? 

Hebe je een product niet ontvangen of verkeerd ontvangen? Graag ontvangen we binnen 72uur een melding. In overleg bepalen we een pasende oplossing. 

Menu

Delen

QR-code

Instellingen

Maak een gratis account om geliefde items te slaan.

Aanmelden

Maak een gratis account voor het gebruik van verlanglijstjes.

Aanmelden