Zendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van je betaling verzonden en aflevering zonder handtekening. 

Bijzonder Duurzaam vind het belangrijk dat jij zo snel mogelijk jouw bestelling ontvangt. Daarom streven wij ernaar om jouw product(en) nog dezelfde dag te versturen wanneer jij een bestelling plaatst voor 15:00 op een werkdag. 

Status bestelling

Je wil natuurlijk graag weten wanneer jou bestelling bezorgd wordt. Daardoor hebben wij ervoor gezorgd dat je bij mijn account kan controleren, wat de status is van je bestelling. Door op je bestellingsnummer te klikken zie je het tracking trace nummer en kan je zien waar je pakket zich bevind. Deze code is te zien vanaf het moment dat je een e-mail hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat de bestelling is afgerond. Heb je geen account aangemaakt dan kan je een e-mail sturen naar info@bijzonderduurzaam.nl om je track and trace code op te vragen. 

Adres wijzigen

Heb je een product besteld maar wil je het toch op een ander adres laten bezorgen. Neem dan direct contact op. Ben je pas verhuisd en wil je het adres laten wijzigen? Log dan even in op jouw account en wijzig daar je adres.

International-Shipping2.jpg

 

Besteld voor 15.00 uur en is het product op voorraad? Dan wordt het pakket dezelfde dag verstuurd. 

Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL en hebben een Track & Trace nummer.

  

Bezorgkosten Nederland

Bezorgkosten: € 6,50 excl. btw

Verzendkosten bij volume order: € 12,50 excl. btw (wordt aangegeven in de winkelmand)

Gratis verzonden vanaf € 300,00 excl. btw

 

 

Bezorgkosten België + Luxemburg

Bezorgkosten: € 8,50

Gratis verzonden vanaf € 500,00 excl. btw 

 

 

Bezorgkosten Duitsland

Bezorgkosten: € 8,50  excl. btw

Gratis verzonden vanaf € 500,00 excl. btw

 

Levertijd

PostNL verzendbare bestellingen 1-4 werkdagen.

 

Pakket niet ontvangen

Het is natuurlijk erg vervelend als je een bestelling hebt gedaan maar deze niet hebt ontvangen. Wel moeten we er zeker van zijn dat het pakket niet nog stiekem onderweg is of ergens anders ligt. Controleer daarom allereerst de volgende punten:

  • Check je track and trace code: controleer op mijn account of de bestelling niet vooruit is geschoven.
  • Check het bezorgadres: controleer op je factuur of het adres klopt.
  • Check je brievenbus: Controleer in je brievenbus of je een Niet thuis-bericht hebt ontvangen. Er bestaat een kans dat je pakket bij de buren is geleverd. Of een nieuwe bezorg moment is door de bezorger ingepland.
  • Mocht je na deze controlepunten nog steeds tot de conclusie komen dat het pakket niet is bezorgd. Neem dan even contact op.

Retourzendingen

Breuk tijdens transport

Is er breuk ontstaan tijdens het transport, dan ontvangen wij graag binnen 72 uur een foto van de schade incl. het ordernummer van de bestelling. Op basis van de foto sturen wij een nieuw product, of we maken we een creditnota wanneer het een voorraad artikel betreft.

Garantie

Is een product stuk en is er sprake van garantie, dan dienen wij het product retour te ontvangen. Na controle, wordt er een creditnota aangemaakt voor het product. Wil je een vervangend exemplaar ontvangen of laten opsturen, stuur een berichtje naar info@bijzonderduurzaam.nl. In het geval van garantie, zijn de verzendkosten en retour kosten op risico en rekening van de verkoper. De looptijd van een garantie vergoeding kan verschillen. Bij een retour zending altijd een duidelijke referentie en omschrijving van de klacht meesturen.  

Annulering bestelling

Bijzonder Duurzaam neemt geen producten retour, tenzij dit in overleg is besproken (recht van retour). 

De retourkosten worden berekend. Bijzonder Duurzaam maakt na controle van de retour zending, een creditnota. Bij onnodige schade aan de verpakking, wordt er een percentage van het retour bedrag ingehouden of kan het artikel niet retour worden genomen.  Graag ontvangen wij binnen 72 uur een foto van de schade incl. het ordernummer van de bestelling. Op basis van de foto maken we een creditnota wanneer het een voorraad artikel betreft en dit goedgekeurd wordt.

Verkeerd ontvangen? 

Hebe je een product verkeerd ontvangen? Graag ontvangen we binnen 72uur een melding via info@bijzonderduurzaam.nl. In overleg bepalen we een pasende oplossing. 

 

Mocht er iets niet in orde zijn met een levering, laat het ons zo snel mogelijk weten op info@bijzonderduurzaam.nl 

PostNL

 

Menu

Delen

QR-code

Instellingen

Maak een gratis account om geliefde items te slaan.

Aanmelden

Maak een gratis account voor het gebruik van verlanglijstjes.

Aanmelden